ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ Σχολικό Έτος: 2025 – 2026
Τα νέα μας
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2025-2026!

Χειροποίητο δωράκι σε σχήμα σχολικής τσάντας για τους μικρούς μας μαθητές στο 7ο Νηπιαγωγείο Νάουσας, με πολλές ευχές για μια χαρούμενη και δημιουργική σχολική χρονιά 2025-2026.



Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό οι μικροί μας μαθητές δημιούργησαν την πρώτη τους ζωγραφιά για τη φετινή χρονιά. Πολύχρωμα μολύβια, φαντασία και παιδικά χαμόγελα γέμισαν την τάξη μας, σηματοδοτώντας την όμορφη αρχή του ταξιδιού της σχολικής χρονιάς 2025-2026.


Τις πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο, τα παιδιά μας κράτησαν τα δικά τους αστεράκια, σύμβολο ότι ο καθένας είναι μοναδικός, ξεχωριστός και φωτίζει με το δικό του τρόπο την ομάδα μας!
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

“Δημιουργικές κατασκευές με την Κυρά Σαρακοστή! Τα παιδιά έφτιαξαν τη δική τους Κυρά Σαρακοστή, μαθαίνοντας για τα έθιμα της Σαρακοστής με τρόπο παιχνιδιάρικο και δημιουργικό.”
ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ!


” Με φαντασία και δημιουργικότητα, τα παιδιά δημιούργησαν τη μακέτα του δάσους, δίνοντας ζωή στο «Δικό Μας Δάσος», και μάς υπενθυμίζουν τη σημασία της φύσης και της φροντίδας του περιβάλλοντος.”
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026
ΑΡΙΘΜΟ – ΙΣΤΟΡΙΕΣ

“ Το μηδέν, ο αθέατος ήρωας των μαθηματικών, συνεργάζεται με τους αριθμούς για να δημιουργήσει μια ατελείωτη αλληλουχία, αποδεικνύοντας πως ακόμα και το τίποτα, έχει τη δύναμη να δώσει ζωή και μορφή στην ομαδική δημιουργία.”

“ Η δημιουργία σε δράση! Τα παιδιά αναβιώνουν τον ήρωα ‘Το μικρό 1’ από κανσόν χαρτόνι, με κάθε κομμάτι να προσθέτει το δικό του στυλ και προσωπικότητα στην περιπέτεια .Τέλος, κολλώντας τα κομμάτια σε ξυλάκι, ζωντανεύουν τον ήρωα με στυλ και χαρακτήρα! ”


“ Η πρόκληση ξεκινά! Δύο ομάδες, δύο ‘2’, και μια διαδρομή γεμάτη μικρά άλματα! Ποιος θα γεμίσει πρώτος τα ποτήρια με τα τουβλάκια και θα κατακτήσει τη νίκη; ”

“ Αναγνώριση του αριθμού 3 στο κέντρο της εικόνας και κατανόηση της σημασίας του ως ποσότητα. Σύνδεση του αριθμού 3 με τρεις διαφορετικές ομάδες αντικειμένων ή καταστάσεων (π.χ., 3 μάγοι, 3 δώρα, 3 καμήλες) μέσα από τις κατευθύνσεις των βελών. Αναπαράσταση και κατανόηση της σύνδεσης του αριθμού 3 με τις έννοιες των ομάδων και των συλλογών. Εξάσκηση στην καταμέτρηση και στη συσχέτιση του αριθμού με πραγματικά παραδείγματα και εικονικές αναπαραστάσεις.”

“ Μια δημιουργική αναπαράσταση της ιστορίας ‘Οι Μουσικοί της Βρέμης’. Τα ζώα, φτιαγμένα από μαύρο κανσόν χαρτί και διακοσμημένα με γεωμετρικά σχήματα, ακολουθούν τη σειρά της αφήγησης, σε μια νυχτερινή σκηνή φωτισμένη από το φεγγάρι, αναδεικνύοντας τη μαγεία και τη φαντασία της ιστορίας.”

“ Η εικόνα απεικονίζει μια μαθηματική δραστηριότητα αντιστοίχισης αριθμών με τη χρήση ζαριών. Κάθε κόκκινο ζάρι έχει τοποθετηθεί σε ένα αριθμημένο πλαίσιο, όπου ο αριθμός του πλαισίου αντιστοιχεί στην τιμή που δείχνει το ζάρι. Η μαθηματική έννοια που μπορεί να συνδεθεί με την εικόνα είναι η αντιστοίχιση αριθμών – Τα ζάρια πρέπει να τοποθετηθούν σύμφωνα με την τιμή που υποδεικνύεται σε κάθε πλαίσιο, εφαρμόζοντας τη βασική αρχή της αντιστοίχισης μεταξύ αριθμητικών συνόλων.”

“ Στην εικόνα βλέπουμε στεφάνια με τους αριθμούς από το 1 έως το 6 και κάθε αριθμός κρύβει έναν κόσμο από αντικείμενα που ξεκινούν με το ίδιο γράμμα! Ένα ζάρι, δύο δέντρα, τρία τηλέφωνα, τέσσερα τραπέζια παιχνιδιών, πέντε πιατάκια και έξι έντομα, ένα παιχνίδι γεμάτο μαθηματικά και γλωσσικές εκπλήξεις! ”

“ Οι 7 νάνοι βάζουν τάξη στο δικό τους κόσμο! Με τη βοήθεια των αριθμών από το 1 ως το 7, κάθε νάνος βρήκε τη σωστή θέση για το κρεβάτι, την καρέκλα και το μαξιλάρι του. Οι ομάδες δούλεψαν μαζί για να τα τοποθετήσουν σωστά — ένα παιχνίδι γεμάτο αριθμούς, σειρά και συνεργασία! ”

“Από το βιβλίο Ωχ, χταπόδι! Λάθος πόδι! Του Αντώνη Παπαθεοδούλου , ο Γιάννος το χταπόδι ανακαλύπτει τα 8 διαφορετικά επαγγέλματα των ποδιών του! Κάθε πόδι έχει τη δική του μοναδική δουλειά και βοηθά το χταπόδι να ζήσει συναρπαστικές περιπέτειες. Μέσα από αυτή την όμορφη ιστορία, τα παιδιά μαθαίνουν την έννοια της συνεργασίας και των διαφορετικών ρόλων, με μια διασκεδαστική και δημιουργική προσέγγιση! “

“ Σε αυτή τη διαστημική περιπέτεια, οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος, που φυσιολογικά ακολουθούν τις προβλεπόμενες τροχιές τους, έχουν ανατραπεί και μπλέκονται σε μια μαγευτική χορογραφία. Ο πρώτος, ο δεύτερος και όλοι οι υπόλοιποι πλανήτες, οι οποίοι συνηθισμένα κινούνται σε μια τακτική σειρά, τώρα ανακατεύονται και ταξιδεύουν σε διαφορετικές τροχιές. Αυτή η δραστηριότητα κολλάζ μας εισάγει στον κόσμο των μαθηματικών, βοηθώντας τα παιδιά να κατανοήσουν τη σειρά των αριθμών μέσα από μια φαντασμαγορική διάσταση του σύμπαντος, όπου κάθε πλανήτης βρίσκεται σε μια απρόβλεπτη τροχιά, μαθαίνοντας ταυτόχρονα τη σημασία της σειράς και της τάξης.”

“ Μετά την αναστάτωση στο διάστημα, οι πλανήτες αρχίζουν να βρίσκουν τη σωστή τους σειρά και τοποθετούνται στο πλέγμα του Beebot, δημιουργώντας μια διαστημική τάξη! Στην εκπαιδευτική αυτή δραστηριότητα, τα παιδιά χρησιμοποιούν το Beebot για να ‘οδηγήσουν’ τους πλανήτες στη σωστή τους τροχιά, κατανοώντας τη σειρά των αριθμών και τις μαθηματικές έννοιες του πρώτου, δεύτερου, τρίτου και ούτω καθεξής. Έτσι, το ταξίδι στο σύμπαν γίνεται ένα διασκεδαστικό μάθημα μαθηματικών, όπου η μάθηση συνδυάζεται με τη φαντασία και τη δράση! “

“ Η ζωγραφική αποτυπώνει τα δέκα δάκτυλα σε ένα χαρτί, σαν αποτυπώματα των δύο χεριών, όπου κάθε δάκτυλο αντιστοιχεί σε έναν αριθμό από το 1 ως το 10, δημιουργώντας μια μοναδική σύνδεση μεταξύ των αριθμών και των φυσικών κινήσεων. Με πλαστελίνη πάνω σε κάθε δάκτυλο, τα παιδιά μαθαίνουν την αρίθμηση με έναν διασκεδαστικό και διαδραστικό τρόπο, συνδυάζοντας τη δημιουργικότητα με τη μαθηματική σκέψη! “
ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ ΚΑΙ ΜΠΟΥΛΕΣ

” Μικροί καλλιτέχνες με μεγάλο σεβασμό στην παράδοση! “
Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας 2024-25
Καλή Σχολική Χρονιά 2024-25!!!
Η καινούργια σχολική χρονιά ξεκινά! Υποδεχόμαστε τους μαθητές μας με χαρά, παιχνίδια, τραγούδια και ΔΩΡΑ!!
